איך להגדיל את הכניסות לאתר האינטרנט?

השאיפה האולטימטיבית של כל בעל עסק, אשר טרח והשקיע משאבים ומאמצים רבים בהקמת האתר היא כניסות רבות אליו, אשר בסופו של דבר מתורגמות לפניות ומכירות. אלא שזו משימה לא פשוטה, ולכן לא פלא שמדובר במשוכה בה נופלים בעלי אתרים רבים.

בעלי עסקים רבים מכירים את הסיטואציה הזו מקרוב: לאחר שהושקע סכום נאה בהקמת האתר, כעבור מספר שבועות לאחר הקמתו, הוא לא ממש מצליח להתרומם ומניב תוצאות מאכזבות למדי. כמות הגולשים המתעניינים באתר נמוכה יחסית ומכאן נובע שגם כמות הפניות המתקבלות באמצעות האתר - זניחה. זה השלב שבו אתם אמורים לעשות בדק בית ולשאול את עצמכם היכן טעיתם לאורך הדרך.

כיצד להגדיל את כמות הגולשים באתר?

כדי לענות בצורה ממוקדת על השאלה, נצא מנקודת הנחה שהאתר שהקמתם הוא אכן מושקע וראוי וגם המוצר עצמו הוא אטרקטיבי ומסקרן. לאחר שנשלול את כל שאר הסעיפים ונבין שמשהו לא עובד באתר עצמו, נצטרך לחפש פתרונות יעילים שיסייעו לנו להגדיל את הכניסות לאתר.

ישנן מספר דרכים להגדיל את הכניסות לאתר, כאשר המכנה המשותף בין כולן הוא ביצירת ערך מוסף לגולש, כזה שימשוך אותו לאתר מלכתחילה.

הדרך הראשונה והנפוצה ביותר ליצור ערך מוסף היא באמצעות מתן מידע, שכן רוב הגולשים מעוניינים לקבל מידע מקצועי אודות מוצר או שירות לפני ביצוע הרכישה. השאיפה הצרכנית תמיד תהיה לבחור את המוצר הטוב והמשתלם ביותר ולכן כדי לבצע את העסקה, עליכם לספק לגולשים את התחושה שהמוצר שלכם אכן עולה ביתרונותיו על יתר החלופות הקיימות.

שימו את עצמכם לרגע בנעליו של הגולש: בדיוק כפי שאתם בזמנו חיפשתם מידע אודות בניית אתרים ופרסום באינטרנט ומצאתם בסופו של דבר חברה בתחום, כך גם הגולשים רוצים להרגיש שביצעו בחירה נכונה בכם, באמצעות קבלת מידע מקיף.

טיפים להגדלת הכניסות לאתר:
  1. כתיבת מאמרים בכל שבוע - כשאנחנו מדברים על הפצת אינפורמציה, הכוונה לכתיבת מאמרים והעלאתם לאתר אחת לשבוע. זכרו: ערך מוסף אפקטיבי מייצר גולשים חוזרים ולא רק חד פעמיים ולכן הפצת מאמרים בתדירות גבוהה תיצור תחושה שמדובר באתר אינפורמטיבי ומתחדש תמידית.

  2. הפצת מאמרים מקצועיים ברחבי האינטרנט - אחת הטכניקות הטובות והידיעות ביותר שנועדו להגדיל כניסות לאתר היא באמצעות כתיבת מאמר מומחה והפצתו באתרי נישה ובמדורים הרלוונטיים לתחום העיסוק שלכם. הפצה זו אמנם מתבצעת ללא שכר, אך בתמורה לכך אתם נהנים מתנועה יפה לאתר שלכם וממוניטין כיודעי דבר בתחומכם, מה שכלל לא ניתן לתמחר בכסף.
     
  3. פעילות בפורומים - טכניקה נוספת להגדלת הכניסות באתר היא באמצעות פעילות בפורומים מקצועיים הרלוונטיים לתחום ההתמחות שלכם. אם תסכימו לייעץ ולחלוק מהידע ומניסיונכם בפורומים, שבהם מקובל להעלות ולהפיץ שאלות, גולשים אשר יירצו לדעת יותר אודות השירות שאתם מציעים, יפנו בשמחה לאתר שלכם. איך זה קורה? וודאו שהחתימה שלכם בפורום כוללת לינק לאתר ומופיעה בכל פעם שאתם מספקים מענה לגולש.
     
  4. קידום אתרים בגוגל אורגני / פרסום ממומן - סקר שנערך רק לפני שנה חשף נתון חד משמעי: כ-85% הישראלים עורכים חיפוש בגוגל על בסיס יומיומי. אם כן, גוגל הוא ללא ספק הכלי המשמעותי ביותר שבאמצעותו ניתן לאתר מידע אודות כל נושא אפשרי. לא תרצו לקחת חלק בבריכת מידע גדולה כל כך? בוודאי שתרצו ולכן את העסק שלכם תוכלו לקדם בגוגל באמצעות פרסום ממומן, בתשלום לפי קליק או לחילופין באמצעות קידום בתוצאות אורגניות המוצגות בכל חיפוש שנערך בגוגל.
     
  5. שיווק ופרסום בפייסבוק - רשת פייסבוק מציעה לנו פלטפורמת פרסום ייחודית המאפשרת פילוח מדויק לפי קהלי יעד ממוקדים. ניתן לרדת לרזולוציות ספציפיות מאוד, כמו לדוגמא לפרסם בקרב אוהדי מכבי תל אביב, המתגוררים בתל אביב, נשואים ובגילאי 25-40. לפילוח כל כך ממוקד אין אח ורע בשום פלטפורמת שיווק אחרת וזהו יתרונה הגדול.
     
  6. פרסום באנרים ומודעות באתרים בתחום - אמנם מדובר בשיטת \'אולד סקול\', בטח בהשוואה לפלטפורמת הפייסבוק המתוחכמת, עם זאת, מדובר בשיטה שמוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש ומבוססת על פרסום מודעות ובאנרים באתרים הרלוונטיים לתחום העיסוק של האתר. לדוגמא: עורך דין המתמחה בגירושין, יכול לפרסם את שירותיו באתר המתעסק בתחום, שבו קהל יעד זהה לקהל היעד והסיכוי שיפנו אליו לייעוץ וסיוע גדול.
יצירת קשר
077-4604410

להצעת מחיר ומידע נוסף, כיתבו לנו כעת:

*
*
*
חובה למלא את המסומן ב
*