איך להגדיל את המכירות באתר?

אם אתם נמצאים בשלב שלאחר הקמת האתר, אחרי שהשקעתם בו משאבים רבים וגם יישמתם בהצלחה כמה טכניקות להגדלת הכניסות לאתר, אתם אמורים ליהנות מכמות נאה של פניות וגידול במכירות בעקבות הפעולות שננקטו.

אך אם חרף כל הפעולות הללו, כמות הפניות המגיעות מהאתר זניחות, אתם בוודאי מגרדים את ראשכם בבלבול ושואלים מה עוד אפשר לעשות כדי להגדיל את הכמות, שכן לשם כך נועד האתר שהקמתם בעמל רב. בשלב זה חשוב לעשות בדק בית ולבדוק אילו אפשרויות נוספות העומדות בפניכם, טרם ניצלתם ויכולות לסייע להשיג את מטרותיכם באמצעות האתר.

זכרו! באינטרנט לצרכן יש אפשרויות רבות ומגוונות יותר

הכלים העומדים בפני הגולשים באינטרנט הם רבים ומגוונים ולכן בעידן השפע הוירטואלי, הכוח נמצא בידיהם של הגולשים ולהם שמורה הזכות להחליט איזה עסק ואילו שירותים / מוצרים מתאימים עבורם. תרבות הצריכה העכשווית מושתתת על הגולש החכם, המחפש מידע בגוגל אודות המוצר או השירות אותו הוא מעוניין לרכוש ומשם גוגל מנווט אותו לאתרים השונים.

לכן, אם האתר שלכם מקודם בפלטפורמות הפרסום הקיימות, והצלחתם לשכנע את הגולש לבקר בו, רק אז התוכן והחזות של האתר יעמדו בפני מבחן התוצאה ובו תוכלו לבדוק האם האתר "מספק את הסחורה" ומצליח להפוך את הגולש ללקוח לכל דבר.

על מה חשוב להקפיד בכדי להגדיל את המכירות דרך האתר?
  • החזות של האתר משפיעה רבות על החלטתו של הגולש האם לבצע מכם רכישה או לא, שכן הפן האסתטי מסייע בגיבוש הרושם הראשוני לגבי האתר כולו. לכן, על האתר שלכם להיראות נקי ומקצועי. גולשים רוצים להרגיש שהגיעו למקום מקצועי ומזמין עוד לפני שבכלל פנו להתעמק בתוכן שאתם מציעים, נהדר ככל שיהיה. חבל שתיפלו כבר במשוכה הראשונה.
     
  • בדקו את עצמכם: האם לאחר שהות קצרה באתר, ברור לכל מי אתם ומה אתם מציעים? בעידן הוירטואלי המהיר, חשוב לגשת במהרה לפואנטה וחבל לבזבז לגולש את זמנו היקר. וודאו שאתם מעבירים את המסר העיקרי שלכם בצורה ברורה ועניינית.
     
  • הציעו לגולש סיבות לבקר באתר שלהם וגם לשהות בו - הציעו מאמרים מקצועיים, פורום שאלות ותשובות, טיפים חשובים ובעצם כל ערך מוסף שיאריך את ביקורו באתר. רעיונות מקוריים ויצירתיים יתקבלו בברכה.
     
  • עניינתם את הגולש וכעת הוא רוצה ליצור איתכם קשר ולברר פרטים נוספים? וודאו שאתם מסייעים לו לעשות זאת באמצעות הקמת עמוד \'צור קשר\' ברור ומזמין, שהרי זוהי בסופו של דבר המטרה של האתר.

    בנוסף, שלבו את האפשרות ליצור קשר במקומות אסטרטגיים באתר שלכם. תמיד צאו מנקודת הנחה שהגולש לא רוצה להתאמץ ולחפש מידע, אלא מעוניין שיתאמצו עבורו ולכן לעתים הוא זקוק לדחיפת המוטיבציה הקטנה הזו מכם, כדי לבצע את ההתקשרות. הניעו את הגולש לפעולה באמצעות טקסטים כגון "צור איתנו קשר ונחזור אליך בהקדם" או "מלא עכשיו את פרטייך כדי לקבל מידע נוסף לגבי המוצר".
     
  • בנו מערכת תפוצה המאפשרת קבלת עדכונים, טיפים ומאמרים מקצועיים ישירות לתיבת המייל. בימינו גולשים רבים נרתעים מההרשמה עקב החשש מספאם ולכן כדאי לספק להם גם הפעם דחיפת מוטיבציה קטנה, בדמותה של הטבה בלעדית שניתן לממש רק לאחר הרישום. מדובר בהשקעה מינורית מצדכם, שמחזירה את עצמה במהרה, שכן גולש שנרשם למערכת התפוצה הוא גולש חוזר וזה לכשעצמו שווה הרבה כסף.
עדיין מבולבלים? פנו אלינו לצורך אבחון וניתוח מדויק של אתר האינטרנט שלכם, במטרה להתייעל ולהגדיל את מאגר הפניות והלקוחות. אנו נוכל לבחון את האתר שלכם ללא כל התחייבות מצדכם, להציע לכם הצעות ייעול ודרכים להגדלת חשיפת האתר ושיפור המכירות באמצעות האתר.
היתרון הגדול שיש לרשת האינטרנט על פני ערוצי פרסום אחרים הוא שכאן לעולם לא תגיעו לתקרה של הפוטנציאל השיווקי שלכם ולעולם לא תרגישו תחושת מיצוי.
להמשך קריאה
אחת הטעויות הקריטיות של בעלי העסקים היא לא לזהות את הפוטנציאל השיווקי האדיר שטמון באירועים מיוחדים ובחגים.
להמשך קריאה
יצירת קשר
077-4604410

להצעת מחיר ומידע נוסף, כיתבו לנו כעת:

*
*
*
חובה למלא את המסומן ב
*