בניית דף לעסק בפייסבוק - פרסום ממוקד ויעיל

רוב המוחלט מהגולשים באינטרנט כיום מודעים לקיומו של רשת החברתית פייסבוק; רובם אף מתחזקים משתמש פייסבוק פעיל ומבקרים בו על בסיס יומיומי. בעלי עסקים זיהו לא מכבר את הפוטנציאל האדיר הטמון בפלטפורמה הזו ובחרו להקים דף עסקי בפייסבוק - אפשרות שמעניקה הרשת החברתית לכל בעל עסק.

יתרונו הגדול של הדף העסקי בפייסבוק, טמון ביכולתו ליצור קשר ייחודי עם קהל הגולשים הפעילים בו, קשר שלא נראה כמוהו בשום פלטפורמה עסקית אחרת. מהות הקשר הזה היא קירבה וחשיפה, שתי תכונות שהן בעצם תוצר לוואי לפעילות הדף העסקי בתוך הקהילה החברתית.

פייסבוק הינה פלטפורמת פרסום ייחודית ויעילה

הרגלי הגלישה של המשתמשים הישראלים מצביעים על כך כי רובם מבקרים בפייסבוק לפחות אחת ליום. יש לכך משמעות חשובה גם ברמה העסקית - בעלי העסקים האוחזים בעמוד בפייסבוק יכולים לעדכן את העמוד בתכנים ובמבצעים, מתוך הידיעה שקהל החברים בדף העסקי ייחשף אליהם תוך כמה ימים ספורים ולעתים אפילו תוך מספר שעות.

מאחר שמדובר בקהילה חברתית, כל התכנים בה מופצים על בסיס שיתופי, כאשר השאיפה של כל משתמש ברשת היא לחשוף את חבריו לתכנים המעניינים אותו ולהביע את עצמו דרכם. גם לעובדה הזו יש משמעות אדירה מבחינת בעלי העסקים, שכן באמצעות חוויית השיתוף הזו, האוהדים בעמוד יכולים במו ידיהם, באמצעות לחיצה על העכבר, להרחיב את מעגל הלקוחות של בעל העסק ולחשוף אותו לקהלים אליהם קשה או יקר להגיע בכל פלטפורמה שיווקית אחרת.

שיווק נכון ופרסום מקצועי בפייסבוק

כדי למנף בצורה נכונה את העמוד העסקי ולממש את הפוטנציאל האדיר הטמון בו, חשוב לדעת לפעול נכון וביעילות. השאלה העיקרית שמטרידה בעלי עסקים היא כיצד עוברים את המחסום הראשוני וגורמים לקהל הגולשים להתוודע לקיומו של העמוד העסקי?

נגלה לכם בסוד שבשלבים הראשונים מותר ואף מומלץ להיעזר בחברה מקצועית, שתפקידה יהיה לייצר שיח ובאז סביב העמוד ואפילו להוסיף לו לייקים. גם אם הפעולות הללו לא יבוצעו בצורה אורגנית, הרי שבזכותן, העמוד אשר נמצא בחיתוליו, ישדר רושם של עמוד רציני ומעניין יותר. גם אם בעלי עסקים אחרים לא יסכימו להודות בכך, סביר להניח שרובם נעזרו בטקטיקה הזו כדי להחיות את עמוד הפייסבוק שלהם בשלבים הראשוניים.

טיפים לניהול דף עסקי בפייסבוק

זוכרים שדיברנו על כך שהקשר בין האוהדים לעמוד מבוסס על קרבה וחשיפה? גם כאן חשוב לדעת להציב גבולות ולזכור שלא מדובר בעמוד פייסבוק אישי של בעל העסק. לגיטימי להעלות תמונות של סחורה חדשה שהגיעה לחנות לעמוד הפייסבוק העסקי, אך עדיף להימנע מהעלאת תמונות אישיות מדי או לשוחח על נושאים שאינם קשורים לעסק וקשורים לדעותיו האישיות של בעל העסק.

חשוב גם לשמור על מינונים בריאים - המשתמשים בפייסבוק לא מבקרים ברשת החברתית על בסיס יומיומי אך ורק כדי להתעדכן בנעשה בעסק שלכם ולכן ההמלצה היא לא 'להפציץ' אותם בהודעות ובמסרים הקשורים בו. המשתמשים בפייסבוק לא יהססו לבטל מנוי לעמודים שפולשים למרחב האישי שלהם ולכן חשוב לשים לב שאינכם מייצרים ספאם.

לבסוף, נסו להיות כמה שיותר יצירתיים ואל תחששו להעיז במטרה "לחזר" אחר האוהדים שלכם. כל פעילות יצירתית כזו תייצר ערך מוסף בקרב האוהדים הקיימים ותסייע בהרחבת מעגל המבקרים. זכרו כי המטרה שלכם היא להפוך את העמוד העסקי לכמה שיותר אטרקטיבי ומושך בעיני הגולשים.

פרסום ממומן בפייסבוק - הפרסום הממוקד ביותר

השיווק בפייסבוק מתחלק לשתי חזיתות - זו שכבר הזכרנו וכוללת הקמת עמוד עסקי והשניה היא באמצעות הקמת קמפיין פרסום ממומן בפייסבוק, כזה שיכול לקדם לא רק את השירותים שלכם אלא גם את עמוד האוהדים עצמו. פלטפורמת הפרסום בפייסבוק מאפשרת לכם לפרסם לקהלי יעד מאוד ממוקדים על ידי אפיון מדויק וברור.

לדוגמא: אם מדובר בעסק של מכירת טבעות נישואין, ניתן לפרסם את המודעה בקרב צעירים בני 23-40 בסטטוס מאורסים או במערכת זוגית. רוב הסיכויים שההיענות במצב כזה תהיה גבוהה יותר וכך בעצם לא תצטרכו לבזבז תקציבי פרסום על קהלים לא רלוונטיים.

קהל היעד המדובר, זה שהמודעה הממומנת תקרוץ לו, עשוי להקליק עליה - ומשם הוא יגיע לעמוד הפייסבוק העסקי שלכם או לחילופין לאתר שלכם, פעולה שתגביר את הסיכויים שהוא יבצע רכישה, כל זאת בתנאי שהדיל המוצע הוא אכן מספיק אטרקטיבי עבורו.

יצירת קשר
077-4604410

להצעת מחיר ומידע נוסף, כיתבו לנו כעת:

*
*
*
חובה למלא את המסומן ב
*