איך עושים יחסי ציבור באינטרנט?

דרכים ליצירת באז ושיח ברשת האינטרנט

כיום יותר ויותר בעלי עסקים כבר מבינים כי רשת האינטרנט היא מדיה ממוקדת ואיכותית, אשר באמצעותה ניתן להגדיל את כמות הלקוחות של העסק ולנהל עמם מערכת יחסים רציפה וקרובה. ההבנה הזו שינתה באופן משמעותי את אסטרטגיות השיווק של רבים מבעלי העסקים, שכעת מקדישים מאמצים רבים לצורך פעולות שיווק במדיה הזו.

במידה והעסק שלכם הוא חדש או פחות מוכר בקרב קהל היעד, במוקדם או במאוחר יתעורר הצורך לבנות בצורה נכונה את המיתוג של העסק שלכם באינטרנט, במטרה לשדר רושם של עסק ותיק, מקצועי ואיכותי. מדובר ביתרון מהותי שמציעה הרשת הוירטואלית - גם עסקים קטנים יכולים להציג את עצמם כגדולים ומבוססים יותר ובכך להגשים את מלוא הפוטנציאל הטמון בהם.

אז מהו סוד ההצלחה? איך עושים יחסי ציבור לעסק באינטרנט?
כדי להשיג את היעדים הללו, חשוב מאוד לפעול בצורה נכונה בזירה הוירטואלית:
  • יש לבנות אתר אינטרנט שישדר מקצועיות עם כל המשתמע מכך: עיצוב נקי ומקצועי, מידע מלא אודות החברה ושירותיה, דרכים ליצירת קשר עם נציגי החברה, מאמרים מקצועיים הנוגעים בתחום עיסוקכם ועוד.
     
  • פעילות ענפה בפורומים מקצועיים: מענה לתשובות הגולשים ומתן סיוע וירטואלי ללא תשלום. הגולשים יעריכו את הסיוע ועל אף שאין כאן פוטנציאל לרווח ישיר, כך תוכלו להגדיל את מעגל החשיפה שלכם, לגרום ליותר ויותר גולשים לחפש את המענה שסיפקתם לגולשים אחרים ובכך ליצור סביבכם התעניינות.
     
  • פרסום מאמרים מקצועיים באתרים גדולים: אתרים גדולים כמו YNET או וואלה למשל, מחפשים בכל העת מאמרים מקצועיים ובעלי ערך מוסף, שיתפרסמו באתר תמורת קרדיט. על אף שגם כאן אין פוטנציאל לרווח ישיר, הרי החשיפה שתקבלו כתוצאה מפרסום תכנים בפלטפורמות ידועות כל כך- יוסיפו רבות לחשיפה ולמוניטין שלכם.
     
  • השתתפות פיקטיבית בפורומים וכתיבת המלצות פיקטיביות: זה שלב ששום בעל עסק לא ירצה להודות בו, אך האמת היא שרוב בעלי העסקים עוסקים בפעילות הזו כדי לייצר מסביבם עניין. איך זה עובד? באמצעות העלאת שאלות פיקטיביות לפורום תחת שם משתמש אחר ומתן תשובה תחת שם המשתמש שלכם ובאמצעות כתיבת המלצות פיקטיביות אודות העסק. המטרה היא שההמלצות והשאלות הללו יראו טבעיות, כך שתוכל להיווצר סביבכם אותה מידת התעניינות כמו בסעיפים הקודמים.
     
  • נסו לפתח מוצרים / כלים / מחשבונים ייחודיים, שיעמדו לרשותו של הגולש ויעודדו אותו להמליץ לחברים ולמשתמשים אחרים להיעזר בכם במידה ויזדקקו לשירותים דומים. זהו הערך המוסף הטוב ביותר שתוכלו לספק עבור המבקרים באתר.
     
  • בדיוק כפי שעמלתם על השגת המלצות וביקורות חיוביות, כך עליכם לפעול גם במישור המנוגד, קרי באמצעות מחיקת ביקורות שליליות. קודם כל, רצוי להימנע מהמצב הזה מלכתחילה - וודאו שללקוחות שלכם אין סיבה לרשום בגנכם ביקורת שלילית ואל תספקו להם מניעים לעשות זאת. שנית, אם כבר נכתבה הביקורת, עשו כל שביכולתכם כדי להסיר אותה. איך עושים זאת? אל תהססו לפנות לכותב הביקורת השלילית, להציע עבורו פיצוי ולבקש שיסיר את הביקורת. חבל שטיפת דיו אחת תצבע את כל המים בשחור- לביקורות שליליות יש כוח עצום בעולם הוירטואלי.
לנו יש את הניסיון, הכלים והידע לבצע יחסי ציבור באינטרנט. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכדי לבחון את האפשרות הזו ולהכין אסטרגטיה מתאימה.


יצירת קשר
077-4604410

להצעת מחיר ומידע נוסף, כיתבו לנו כעת:

*
*
*
חובה למלא את המסומן ב
*