מה אומרים עליכם באינטרנט?

כאשר בעלי עסקים פונים אלינו לצורך ביצוע מהלכי שיווק ופרסום באינטרנט, אנחנו קודם כל בודקים מה כותבים אודות העסק באינטרנט, על מנת שהמהלכים העתידיים יהיו מתואמים עם המציאות.

למשל - האם נכתבו ביקורות חיוביות אודות העסק? ואולי שליליות? האם נכתבה ביקורת אודות צורת ההתנהלות של העסק? מומלץ לאסוף כל פיסת מידע אפשרית, עד לרזולוציה של פסקי דין, פעילות ברשת ועוד, על מנת לקבל תמונה מייצגת.

את המידע אשר ניתן לאתר אודות העסקים ברשת אנחנו מחלקים למספר תרחישים אפשריים:
  • קיים מידע אודות העסק, אך הוא מצומצם מאוד - במהלך החיפושים אנו מוצאים מידע אודות העסק בדפי זהב ובאינדקסים של בעלי עסקים בלבד. זה המצב האידיאלי עבורנו, שכן מדובר מבחינתו בנקודת מוצא טובה, המאפשרת לנו לפתוח דף חדש ולהתחיל מאפס. היעדר במידע משמעותו שאין ביקורות חיוביות אודות העסק ברשת אך זה גם אומר שאין ביקורות שליליות, מה שמאפשר לנו לבנות את המוניטין של העסק ברשת כאוות נפשנו.
     
  • לעסק יש עשרות תיעודים באינטרנט אך לצדם גם ביקורות שליליות - ישנם לקוחות רבים אשר חוו על בשרם את הביטוי "טיפה אחת של דיו בכוס מים צובעת הכל בשחור", בעת שנאלצו להפנים את המשקל הרב שיש לביקורת שלילית אחת ברשת וכיצד היא יכולה למעשה למחוק ביקורות חיוביות. הצרכן הישראלי הוא נבון ולכן כעת כשיש לו גישה למאגר מידע אינסופי הודות לאינטרנט, הוא לא מהסס להשתמש בכלי הזה כדי לקרוא ביקורות וחוויות צרכניות של לקוחות אחרים, לפני ביצוע רכישה.

    הלקוח עשוי להירתע מביצוע רכישה לאחר שקרא ביקורות שליליות, גם אם הן ספורות וזאת למרות שיתכן כי מדובר בעסק המציע שירותים ו/או מוצרים איכותיים. מכאן נובע שלביקורות שליליות יש משקל רב והן יכולות להשפיע באופן ישיר על רווחי העסק.

    במצב כזה אסטרטגיית הפעולה שלנו תהיה מעט שונה, שכן המטרה העיקרית תהיה לקדם המלצות חיוביות אודות העסק על מנת שאלו ידחקו את הביקורות השליליות הצידה. במקביל, אנו פועלים להסיר את התוצאות והאזכורים השליליים אודות העסק, על מנת שאלו לא יכתימו את שמו.
     
  • לעסק יש עשרות תיעודים באינטרנט, כולם טובים- כמובן שאין דבר שבעל עסק רוצה יותר מאשר לקרוא ביקורות חיוביות ואוהדות אודות שירותיו או מוצריו ומכאן נובע שמדובר בנקודת מוצא פנטסטית עבור כל עסק. זה לא אומר שניתן בשלב הזה לנוח על זרי הדפנה, שכן את האזכורים החיוביים צריך לשמר ובמקביל, כדאי לבדוק דרך אילו אמצעי שיווק ופרסום מגיעים הגולשים אל העסק.

    מדובר במצב אידיאלי שבו ניתן לשלב טכניקות שיווק שונות במטרה להגדיל את מעגל המכירות, לייעל את זמני התגובה של העסק ובעצם לשפר את כל הפרמטרים הקטנים שיכולים להביא לעסק לקוחות חדשים. כשלא צריך לבצע בקרת נזקים, קל מאוד להתרכז בשיפור הצדדים החיוביים של העסק.
אנו ממליצים לכל בעל עסק המעוניין לפרסם את שירותיו באינטרנט, לפנות אלינו כדי לבדוק לאיזה מהתרחישים הוא משתייך ומה ניתן לעשות בנדון. אנו מתחייבים להעניק מענה מקצועי ולפעול יחדיו לצורך קידום ומינוף השיווק ברשת. הפנייה הראשונית אלינו אינה כרוכה בהתחייבות.



יצירת קשר
077-4604410

להצעת מחיר ומידע נוסף, כיתבו לנו כעת:

*
*
*
חובה למלא את המסומן ב
*