עיצוב אתרים ובניית ממשק נוח לגולש

הרושם הראשוני הוא הגורם העיקרי המשפיע על החלטתו של הגולש האם להמשיך לגלוש באתר שבו ביקר זה הרגע או האם לסגור את החלון ולהמשיך הלאה. אותו רושם הראשוני מושפע ממספר גורמים, כמו לדוגמא נראות האתר, דרך התצוגה של התוכן המופיע בו והמסר המועבר בשניות הראשונות מרגע הכניסה אליו.

מכאן נובע שנדרשת השקעה אדירה בתכנון הוויזואלי של האתר ובשיבוצים אסטרטגיים של כלל הפרטים המרכיבים אותו, עד הפרט השולי ביותר. רק כך תוכלו ליצור מראה וממשק נוחים, אשר יעוררו את סקרנותו של הגולש ויגרמו לו להמשיך לסייר באתר.

כיצד לבנות את האתר ביעילות מקסימאלית?

מדובר בשאלת השאלות, שכן עיצוב אתרים ובניית ממשק נוח לגולש מהווים למעשה תורה שלמה, אותה ניתן לפענח רק באמצעות הקמה של עשרות ואף מאות אתרים באינטרנט. תוך כדי ההקמה, מתבצע תהליך למידה אודות קריטריונים המשפיעים על שיקול דעתו של הגולש, כמו לדוגמא מבנה האתר, דרך תצוגתו, שילובי גוונים והעברת מסרים עיקריים.

כדי להבין את חשיבות הנושא, עליכם לזכור בכל העת שהגולשים באתר הם הלחם והחמאה שלכם כבעלי עסקים ולכן גם אם תשקיעו מאמצים אדירים בפיתוח ובהקמת האתר, הרי אם האתר שלכם לא ימשוך את קהל הגולשים, סימן שפספסתם את המטרה העיקרית.

על מה יש להקפיד בעת בניית מעטפת האתר?

על מנת לבנות מעטפת חיצונית שתקרוץ למשתמשים, עליכם לבצע תהליך מקדים של מחקר שוק וניתוח מתחרים. התהליך הזה יאפשר לכם לקרוא בצורה נכונה יותר את המפה ולהבין מה נעשה בקטגוריית הצרכנות שלכם, במסגרת העולם הוירטואלי. באמצעות תהליך הלמידה הזה, תוכלו לקחת מאתרי המתחרים את נקודות החוזק וליישם באתר שלכם וחשוב לא פחות - תוכלו ללמוד מנקודת החולשה של המתחרים ולהסיק מכך את המסקנות הרלוונטיות.

חשבו על הגולש ומה הייתם מחפשים אילו הייתם בנעליו. עזרו לגולש להבין לאן הגיע ורשמו כבר בעמוד הפתיחה ובמקום בולט לעין, כמה מילים לגבי מהות העסק והאתר, מה ניתן לעשות באתר וכו'. הגולשים בימינו מצפים לקבל את המידע הרלוונטי באופן מיידי ולכן זהו תפקידכם כבעלי העסק, לספק להם את האינפורמציה הזו.

חסכו לגולשים זמן יקר = תרוויחו יותר לקוחות!

בדיוק כפי שסיפקתם לגולש את האינפורמציה העיקרית כבר בעמוד הראשי של האתר, כך עליכם להמשיך להתחשב בו ולספק לו, בין השאר, תפריטי ניווט נוחים. הגולשים בימינו, רוצים להגיע לפואנטה כמה שיותר מהר ולכן הם לא ישקיעו מאמצים מיותרים בחיפוש אחר תפריטי ניווט נסתרים ובצדק.

וודאו שמיקמתם שני תפריטים לפחות - אחד בחלקו העליון של האתר והאחר בחלקו הימני, כך שהם יהיו גלויים לגולש וזה יוכל לנווט בהם בכל העת. תוכלו להתרשם מתפריטי ניווט נוחים באתר שלנו, שבו הנכם נמצאים כעת.

לבסוף, מומלץ להניע את הגולש לפעולה. הרי בסופו של דבר, אתר האינטרנט הוא צינור האמור לקשר בין הגולש, הלא הוא הלקוח הפוטנציאלי, לבין המוצר או השירות שאתם משווקים. לכן, כדי לתרגם את הנראות האטרקטיבית של האתר ואת המאמצים שהשקעתם בו עד כה לרווחים, עליכם לסמן ללקוח איך תרצו להניח אותו לפעולה, כמו למשל באמצעות הצעות "לחץ כאן למעבר לעמוד האודות!" או "רוצים לעיין בקטלוג המוצרים שלנו? לחצו כאן" ומשפטים נוספים הנחשבים למניעי פעולה.

כדי לממש את הפוטנציאל המרבי של האתר שלכם, לאחר שכבר הנעתם את הגולשים לפעולה והם הביעו עניין בשירותים או במוצרים שלכם - על מנת לחתום את העסקה - עליכם לוודא שפיזרתם לאורך האתר הצעות ברורות המעודדות יצירת קשר עם נציגי העסק לצורך קבלת פרטים נוספים והצעות מחיר.

יצירת קשר
077-4604410

להצעת מחיר ומידע נוסף, כיתבו לנו כעת:

*
*
*
חובה למלא את המסומן ב
*