ניהול קמפיין PPC - פרסום ממומן בגוגל

יותר ויותר בעלי עסקים כיום בוחרים לשלב את הפרסום הממומן בגוגל כחלק מתקציב הפרסום הכללי. עבור השקעה כספית מצומצמת, יכול הפרסום הממומן להביא כמות גולשים גדולה ואיכותית לבקר באתר שלכם.

עוד לפני שנדון ביתרונות הקמפיין הממומן, חשוב שנבין מה זה בעצם אומר. הפרסום הממומן נחלק לשני סוגים: זה שמופיע בתוצאות החיפוש בגוגל (תוכלו לזהות אותו לפי הרקע הצהוב בפלט החיפוש ובצד שמאל של כל פלט כזה) וזה שמופיע באתרים אחרים ברשת, בהם בעלי האתרים מתקינים סקריפט להצגת פרסום ממומן. בשני המקרים, בעל העסק המעוניין לפרסם את שירותיו יידרש לשלם תקציב פרסום מסוים לגוגל וזה בתמורה מפרסם את המודעה בשני הערוצים שהזכרנו או בכל אחד לחוד.

מיידיות נטולת סיכונים

אחד היתרונות הגדולים של ניהול קמפיין PPC הוא ההיבט של המיידיות: בשיטות פרסום אחרות נדרשים שבועות ולעתים אפילו חודשים של עבודה מאומצת עד שרואים תוצאות בשטח. הפרסום הממומן לעומת זאת, מבוסס על שיטת עבודה פשוטה מאוד: מהרגע ששילמתם כסף ועליתם לאוויר, תוכלו ליהנות מהקלקות על המודעה, בתנאי שהיא מוצלחת כמובן.

ניהול קמפיין PPC - מדוע כדאי?

חוץ מההיבט של המיידיות, יש כמה סיבות נוספות שבגללן כדאי להשקיע בקמפיין PPC. פרסום ממומן בגוגל הוא פרסום מותנה בתוצאות, משמע שילמתם רק בתנאי שהגולש הקליק על המודעה והגיע לאתר שלכם. יש לכך משמעות חשובה והיא שאתם לא 'זורקים' כאן כסף לחינם, אלא משקיעים אותו בצורה ממוקדת. מכאן נובע שמדובר בהליך שנחשב לנטול סיכונים: גם אם המודעה לא הביאה לתוצאות הרצויות, אתם לא יוצאים מכך נפסדים.

את ההשקעה שלכם בקמפיין הפרסום תוכלו למקד אפילו יותר וזאת הודות למערכת של גוגל אדוודרס, המעניקה כלים לניהול קמפיין ברמת דיוק שלא ניתן לראות בערוצי פרסום אחרים. באמצעות האפשרויות השונות הקיימות במערכת, ניתן לפלח את קהל היעד ולהגדיר את שעות הפרסום המבוקשות, את ימי הפרסום, מילות המפתח המתאימות ונתונים נוספים. כמובן שגם יש לכם שליטה מוחלטת בתקציב שאותו תרצו להקדיש למטרת הקמפיין הממומן. בשיטה הזו, באמצעות השקעה כספית מינימאלית ועבודת מחקר מקדימה, ניתן לקבל נתוני הקלקה יפים מאוד.

שלב הניסוי והטעייה

כלי חשוב נוסף שמספקת לנו המערכת הן הסטטיסטיקות על הקמפיין שאנחנו מעלים. הסטטיסטיקות יכולות ללמד אותנו לאילו מודעות יש אחוזי המרה יותר טובים ואילו מודעות לא התקבלו באהדה. טבעי שבשלב הראשון תעברו תהליך של ניסוי וטעייה עד שתלמדו לאילו מודעות מגיב קהל היעד שלכם בצורה החיובית ביותר. אם תעשו שימוש נבון בכלים האנליטיים שמעניקה לכם המערכת, תוכלו לשפר בהקדם גם את מחקר מילות המפתח שלכם וגם את איכות המודעות, במטרה להפיק מקסימום הקלקות. שלב זה הוא מהותי וקריטי, ויכול להשפיע על כל קמפיין הפרסום שלכם ברשת האינטרנט.

אם אתם מתעניינים בפרסום ממומן בגוגל, נשמח לשתף פעולה ולבנות עבורכם קמפיין ממומן בגוגל. במסגרת הקמת הקמפיין, אנחנו נבצע מחקר שוק, איתור מילות מפתח, ניתוח מתחרים והעלאת מודעות פרסום המנוסחות בצורות שונות בכדי למצוא את מודעת הפרסום האפקטיבית והממירה ביותר.

הודות למערכת השיווק מחדש המשולבת במערכת הפרסום הממומן של גוגל אדוורדס, הצלחנו לשפר את נתוני המכירות של לקוחותינו בעשרות אחוזים ולשפר באופן משמעותי גם את אחוזי ההמרה שלהם.
להמשך קריאה
יצירת קשר
077-4604410

להצעת מחיר ומידע נוסף, כיתבו לנו כעת:

*
*
*
חובה למלא את המסומן ב
*