שיווק מחדש עם Google remarketing

כמה פעמים יצא לנו בתור גולשים להיכנס לאתר מסוים שבו הבענו עניין ולאחר מכן להיתקל בפרסומות שלו שוב ושוב בכל אתר אחר אלינו נכנסנו? אם אתם מהנהנים בחשש, סימן שזה קרה גם לכם. אל דאגה, זה לא אומר שאתם פרנואידיים, אלא מדובר בשיטת "שיווק מחדש" ובשמה המקצועי: Google remarketing.

שיטת השיווק הזו עשויה לשפר את אחוזי המכירות לעסק, היות והיא גורמת לגולשים לראות שוב ושוב פרסומות של העסק שלנו באתרי אינטרנט שונים שאינם קשורים באופן ישיר לתחום העיסוק שלנו.

כך זה עובד: בכל כניסה של גולש לאתר העסקי שלנו באמצעות הדפדפן, נשתלת Cookie- קובץ מעקב שמזהה את הגולש ותנועותיו. האופציה של "שיווק מחדש" מאפשרת לנו לעשות שימוש ב-cookie הזה כדי להציג את הפרסום של האתר העסקי שלנו בכל אתר אחר שבו יבקר הגולש ויש בו תשתית פרסום ממומן של גוגל אדוודרס (Google Adwords).

למה שיטת שיווק מחדש כל כך חשובה וכל כך אפקטיבית?

סוג הפרסום הזה חשוב מאוד עבור בעלי העסקים, היות והסטטיסטיקות מצביעות על כך שהחלק המכריע של המבקרים באתר לא מונעים לפעולה בעת הביקור הראשון ואף יותר מכך: למעלה מ-70% מהרוכשים הפוטנציאליים אשר ממלאים סל קניות, לא משלימים את תהליך הרכישה בפועל. אז מה זה בעצם אומר? שהגולשים הביעו עניין באתר שלכם, אך הם צריכים עוד 'פוש' קטן כדי להשלים את הרכישה ולהפוך ללקוחות.

שיווק מחדש באמצעות Google remarketing מאפשר לכם לתת את הדחיפה הרצויה לגולשים.

ראשית, עצם העובדה שהגולשים ייחשפו שוב ושוב למודעות שלכם, יסייע לכך שהעסק שלכם יוטמע טוב יותר בתודעה שלהם. בנוסף, זה עשוי ליצור אצלם רושם שמדובר באתר גדול וחזק, כזה שיכול להרשות לעצמו לפרסם את שירותיו בכל האתרים האחרים. אמנם בפועל מדובר בשיטת פרסום ממוקדת, המיועדת לקהלי יעד מאוד ספציפיים - אבל זה כבר יהיה הסוד הקטן שלנו, אותו הגולשים לא צריכים לגלות.

שימוש נכון בכלי יניב תוצאות משמעותיות ביותר!

כמו עם כל כלי בעולם השיווק והפרסום, גם כאן צריך לדעת לעשות שימש נבון כדי להפיק מקסימום תוצאות. כפי שכבר ציינו, שיווק מחדש עשוי לגרום לגולשים להרגיש פרנואידיים ולכן חשוב לעשות בו שימוש במינונים מתאימים. החשש הוא שתמאיסו את עצמכם על הגולש במקום להשיג את המטרה ההפוכה ומכך כדאי להימנע.

בנוסף, כדאי להציע ערך מוסף עבור הלקוח באמצעות שיטת השיווק הזו, במטרה לעורר את העניין שלו מחדש ולגרום לו להשלים את הרכישה. זה יכול להיות באמצעות הצגת דילים אטרקטיביים במיוחד (אולי אפילו כאלה שהוא רצה לרכוש בעצמו), מוצרים אהובים שרכשו לקוחות אחרים או סרטון שיכול להניע לפעולה.

הודות למערכת השיווק מחדש המשולבת במערכת הפרסום הממומן של גוגל אדוורדס, הצלחנו לשפר את נתוני המכירות של לקוחותינו בעשרות אחוזים ולשפר באופן משמעותי גם את אחוזי ההמרה שלהם. פנו אלינו לצורך בירורים נוספים בנושא שיווק מחדש עם Google remarketing.

יצירת קשר
077-4604410

להצעת מחיר ומידע נוסף, כיתבו לנו כעת:

*
*
*
חובה למלא את המסומן ב
*