שיווק עסקים קטנים באינטרנט

שיווק עסק באינטרנט באמצעות תקציבי פרסום מצומצמים

באינטרנט, עסקים קטנים יכולים לשווק את עצמם (כמעט) באותה יעילות כמו עסקים גדולים. אמנם תקציבם של העסקים הקטנים הוא לרוב מצומצם - תוצר ישיר של מחזור כספי נמוך ביחס לחברות ותיקות וגדלות - ובכל זאת, באמצעות תכנון קפדני ניתן להגיע לתוצאות נאות ומשמעותיות בערוצי השיווק השונים המוצעים באינטרנט.

על מנת להפיק את המקסימום מהתקציב הלא גדול העומד לרשותכם, יש צורך לפעול בהדרגה: בדיוק כפי שאת העסק עצמו לא הקמתם תוך יום, באותה מידתיות יש להתייחס גם לשיווק הוירטואלי ולהימנע מלקיחת סיכונים גדולים. חשוב לבנות קמפיין פרסום באינטרנט רק לאחר שביצעתם ניתוח מעמיק של קהל היעד ובחנתם ערוצי פרסום אפשריים, תוך שיקולים של עלות מול תועלת.

הפיקו את המיטב מהקמפיין שלכם!

איך ייבחרו ערוצי השיווק? כדי לענות על השאלה, יש לבחון את מידת התאמתם לאופי העסק, לבחון מהו התקציב מתוך העוגה שזמין עבור נתח השיווק באינטרנט ומהן המטרות שתרצו להשיג באמצעותו. ככל שתיגשו לנושא מתוכננים יותר, כך סביר להניח שהקמפיין יהיה מוצלח ואפקטיבי יותר.

לדוגמא, אם אתם מעוניינים בחשיפה ראשונית לעסק וידוע לכם שהמוצר שאתם מעוניינים להחדיר לשוק משתלם מבחינת עלותו, כדאי לבחון את האפשרות להעלות קמפיין לאתר קופונים. כך תוכלו לעשות מעין בדיקת הרצה עבור קהל היעד שלכם וגם לבדוק את מידת נכונותו לרכוש את המוצר- ביחס למחיר שהוצע. הסיכון שתצטרכו לקחת כאן הוא יחסית מינורי, שכן אתרי קופונים מבקשים עלות בסיסית להוספת הדיל לאתר ואחוזים מסוימים מהרכישות שמתבצעות בתיווכם. לכן: לא מכרתם - לא שילמתם כלום, למעט אותה עלות בסיסית, אך הלקח שתוכלו להפיק מכך כדי להתייעל יהיה יקר ערך.

דרכים נוספות לפרסם באינטרנט

כמובן שאתרי הקופונים, טרנדים ופופולאריים ככל שיהיו, הם לא ערוצי השיווק היחידים שזמינים לכם, אלא ישנן דרכים נוספות ודלות תקציב לפרסם את העסק. דרך אחת היא לפרסם את העסק ברשתות חברתיות, בדגש על פרסום בפייסבוק לקהל יעד ממוקד. אפשרות נוספת היא פרסום ממוקד בגוגל, כאשר המטרה כאן זהה - פרסום לקהל יעד ספציפי גם כן.

כאשר אנחנו מדברים על מיקוד, אנחנו מתכוונים לכך שאתם בוחרים פרמטרים שמאפיינים את קהל היעד שלכם, כמו למשל עיר מגורים, מצב משפחתי, גיל ועוד. כמו כן ניתן לקבוע את השעות שבהם תפרסמו - הכל תחת מגבלות התקציב שלכם- כך שמדובר בשיטה מאוד מדודה ומחושבת.

ניסוי וטעייה בדרך להצלחה שיווקית באינטרנט

תהליך הטמעת העסק בתודעה הציבורית הוא פעמים רבות תהליך של ניסוי וטעייה ולכן כמעט תמיד תצטרכו לקחת סיכונים מהסוג הזה. גם אם התברר כי הקהל לא הגיב לאטרקטיביות של המוצר והפסדתם כתוצאה מכך סכום כסף מסוים, עליכם לזכור כי בטווח הארוך לא מדובר בהפסד, אלא בהזדמנות שלכם לייעל את תהליך העבודה כדי להצליח להבא ולאתר את אמצעי הפרסום האפקטיבי והמשתלם ביותר עבורכם.

שיווק עסקים קטנים דרך האינטרנט

האינטרנט הוא אמנם שיקוף של 'העולם שבחוץ', אך הוא גם מתפקד כמיקרו-קוסמוס בפני עצמו ולכן גם עסק קטן ומתחיל יכול לשדר רושם של עסק מצליח, אם רק יפעל נכונה בזירה הוירטואלית. אם אתם נמצאים בתחילת דרככם העסקית, האינטרנט הוא כלי שיכול לסייע לכם לקבל את החשיפה הראשונית שלה אתם זקוקים כדי להתפתח.

חברת Revolution מתמחה בשיווק, פרסום ומיתוג של עסקים קטנים באינטרנט. במידה ואתם מעוניינים לפרסם עסק קטן ולהחדיר אותו לשוק- פנו אלינו עוד היום ויחד נבחן את ערוצי הפרסום המתאימים לכם!

יצירת קשר
077-4604410

להצעת מחיר ומידע נוסף, כיתבו לנו כעת:

*
*
*
חובה למלא את המסומן ב
*