שיפור מכירות באינטרנט

איך להגדיל את המכירות שלכם באינטרנט?

משנה לשנה הסקרים מעידים על גידול בסך עשרות אחוזים בהיקף המכירות באינטרנט וכתוצאה מכך בכל שנה יותר בעלי עסקים מבינים שקהל היעד שלהם נמצא בעיקר באינטרנט ובוחרים להקדיש נתח מכובד מתקציב השיווק שלהם לצורך פרסום ברשת האינטרנט.

היתרון הגדול שיש לרשת האינטרנט על פני ערוצי פרסום אחרים הוא שכאן לעולם לא תגיעו לתקרה של הפוטנציאל השיווקי שלכם ולעולם לא תרגישו תחושת מיצוי. תמיד תוכלו לייצר עוד ועוד מכירות באמצעות אפיקי הפרסום השונים ויתרה מכך- תמיד גם רצוי לשדרג ולשפר את מערכות המכירה הקיימות, בין אם באמצעות שדרוג האתר, שיפור אסטרטגיית הפרסום בגוגל ובפייסבוק וביתר אפיקי הפרסום האחרים.

כיצד ניתן לשפר מכירות של אתר אינטרנט?

זו שאלת השאלות, שכן בעלי אתרים רבים מרגישים שאמנם האתר שלהם יחסית מוכר - אך עדיין לא מוכר מספיק, לא כפי שהיו רוצים בכל אופן. בשלב הזה יש צורך לנתח את פעילות הגולשים והלקוחות באתר: חשוב ליצור קשר עם לקוחות שביצעו רכישה באמצעות האתר ולקבל מהם משוב, הכולל הצעות ייעול ושימור. ללקוחות שביצעו רכישה יש פרספקטיבה שונה מכם ולכן המסקנות שלהם יכולות לתרום לשיפור האתר באופן משמעותי.
תמיד חשוב לשים את הלקוחות במרכז ולוודא שהתוכן המוצג באתר מותאם לאפיון הלקוח ופונה גם אל הרציונל שלו, אך בעיקר אל הרגש. פעמים רבות הלקוחות מבצעים רכישות על סמך האמוציות שהמוצר או השירות מעוררים בהם ולאו דווקא על סמך הגיון נקי.

תמיד תדאגו לעדכן את האתר עם הנושאים המעניינים והרלוונטיים ביותר, במטרה ליצור תחושת רעננות וחידוש עבור הגולשים.

הגיע הזמן לעשות בדק בית

אחרי שבדקתם מהי תחושתם של הלקוחות שביצעו רכישה, הגיע הזמן לברר לאן נעלמו הלקוחות הפוטנציאליים שביקרו באתר אך החליטו לא להשלים את רכישתם. בדק בית היא פעולה עליה מומלץ לחזור באופן קבוע כדי לוודא שהאתר 'מתקתק' כמו שצריך. יש לכם נתונים סטטיסטיים ורצוי מאוד שתיעזרו בהם. אם לא תבחרו להתייחס לנתונים בתור מספרים בלבד, אלא תעדיפו לראות גם את התמונה הגדולה שהם מייצגים - אתם עשויים ללמוד רבות אודות איכות האתר שלכם ולשפר אותו.

לדוגמא, האם יש דף מסוים בעמוד שממנו גולשים בדרך כלל נוטים לעזוב את האתר שלכם? זו בעיה שחשוב מאוד לתקן, כדי שהגולשים ירצו להישאר זמן רב יותר באתר ובסופו של דבר להשלים את הרכישה. על מנת לעשות זאת, מומלץ לבצע השוואה בין דף שמוגדר כחלש לבין דף מוצלח יותר ולבדוק מה חסר וכמובן לבדוק מה המתחרים עושים.

טיפים חשובים לשיפור מכירות באתר

אם כבר דיברנו על בדק בית, כדאי לנסות לעבור על האתר ולבדוק האם הוא מורכב מהקריטריונים הבאים, שהם חשובים בכל אתר: כותרות חזקות ותמציתיות, תמונות ברורות של המוצרים ואיזון נכון בין תמונות למלל (כלומר לא להעמיס במלל, אלא לרווח אותו באמצעות תמונות), טקסט שמחולק לפי נקודות כדי לסייע לגולש להבין את כוונתכם ולבסוף מידע ברור הן לגבי המוצר או השירות שאתם מוכרים והן לגביכם בתור מותג. האם גיליתם שאחת הנקודות או יותר חסרה באתר? וודאו שאתם משלימים את החסר.

פרסום ממומן בגוגל ובפייסבוק - הישארו עם היד על הדופק

חשוב לזכור כי האינטרנט היא זירה מאוד דינאמית ולכן אין באפשרותכם להטיל פצצה וללכת, אלא אתם מתבקשים להישאר כל הזמן עם היד על הדופק. מה זה אומר? בכל הנוגע לקמפיינים בגוגל ובפייסבוק, עליכם להיות מעודכנים תמיד, לבדוק מתי מקליקים על המודעות יותר ולהגביר את התקציב בשעות החשיפה הידועות של קהל היעד שלכם ובמקביל גם לחשוב על ניסוח מודעות יצירתיות יותר בכדי לשפר את אחוזי ההקלקה.

חברת קידום מקצועית יכולה לסייע רבות לבעלי עסקים בכל הנוגע לפרסום שכן תורה שלמה עומדת מאחורי ניהול הקמפיינים ולכן סביר להניח שלכם אין את הזמן ואת הכלים המתאימים כדי להוביל קמפיינים כאלה באופן עצמאי.

אחת הטעויות הקריטיות של בעלי העסקים היא לא לזהות את הפוטנציאל השיווקי האדיר שטמון באירועים מיוחדים ובחגים.
להמשך קריאה
יצירת קשר
077-4604410

להצעת מחיר ומידע נוסף, כיתבו לנו כעת:

*
*
*
חובה למלא את המסומן ב
*